Стартапи в ІТ (ВПК)

Тип: На вибір студента

Кафедра: радіофізики та комп'ютерних технологій

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
73Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
716доцент Катерняк І. Б.ФеП-42

Лабораторні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
716ФеП-42доцент Катерняк І. Б., доцент Катерняк І. Б.

Опис навчальної дисципліни

Призначення курсу – заохочення до позитивного мислення і креативу,  генерування ідей і створення команд, інноваційної діяльності і підприємництва, оволодіння всіма учасниками курсу компетентностями та інструментами, щоб запуск стартапу був успішний. Навчальні цілі: оволодіти різними техніками креативу для генерування ідей; використати методику «job to be done» для формулювання інноваційної цінності, яка може задовольнити потреби конкретної цільової аудиторії; провести аналіз ринку і визначити конкурентоздатність, розробити прототип продукту і валідувати його властивості; скласти бізнес модель для технологічного стартапу; визначити підходи до зростання бізнесу і фінансові механізми масштабування бізнесу. З боку студентів вимагається повне зануренні в навчальний процес, сфокусованість на досягненні навчальних цілей, відповідальність за виконання навчальних завдань, відкритість до інших думок, готовність до експериментів і відданість роботі в команді над розробкою концепції технологічного стартап проєкту. Кожна команда матиме можливість поділитися власним досвідом підготовки проєктів, оцінити проєкти інших команд і представити свій проєкт на конференції “Startup Jam”, куди Вони зможуть запросити потенційних інвесторів чи партнерів.

Рекомендована література

  • 1. I. Katernyak, V. Loboda, “Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth- Sustainable Organizations – Models, Applications, and New
    Perspectives, Jose C. Sánchez-García and Brizeida Hernández-Sánchez, IntechOpen, 2020 DOI: 10.5772/intechopen.95099. Available from:
    https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-modelsapplications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-forsustainable-growth
  • 2. M. Marmer, B. L. Herrmann, et al. “Startup Genome Report. A new framework for understanding why startups succeed”, Startup Genome,
    67 p., 2011.
  • 3. C. R. Carlson, W. W. Wilmot, “Innovation: The Five Disciplines for Creating What Customers Want”, New York: Crown Business, 2006.
  • 4. Ries, Eric (October 2011). “Creating the Lean Startup”. Inc. 33 (8): 56– 63.
  • 5. Ries E. The Lean Startup: How Today’s Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses / Ries Eric. — Crown Publishing, 2011. — P.103

Силабус:

Завантажити силабус