Інновації та підприємництво в ІТ (ВПК)

Тип: На вибір студента

Кафедра: радіофізики та комп'ютерних технологій

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
73Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
716доцент Катерняк І. Б.ФеП-42

Лабораторні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
716ФеП-42доцент Катерняк І. Б., доцент Катерняк І. Б.

Опис навчальної дисципліни

Мета: курс розроблено щоб допомогти студентам сформувати краще уявлення про інноваційні процеси та підприємництво, знати які існують механізми просування технологій і як правильно управляти інтелектуальною власністю, сприяти розбудові підприємницького світогляду в академічному середовищі, заохочувати студентів до творчого мислення, знаходження ціннісних пропозицій на задоволення конкретних
потреб цільових груп та виконання дій для вирішення актуальних проблем сталого розвитку.
Цілі: забезпечити знайомство студентів з загальною теорією інноваційних процесів, дати їм можливість оволодіти методами оцінки продуктів, послуг, технологій на інноваційність, навчити вибирати форми захисту інтелектуальної власності (ІВ) і шляхи комерціалізації ІВ, забезпечити студентів інструментарієм для створення бізнес моделей, вміти створювати і валідувати прототипи, аналізувати ринок і робити правильний вибір при залученні фінансових ресурсів, демонструвати інноваційні проєкти потенційним інвесторам.

Рекомендована література

    1. I. Katernyak, V. Loboda, “Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth”. Sustainable Organizations – Models, Applications, and New Perspectives, Jose C. Sánchez-García and Brizeida Hernández-Sánchez, IntechOpen, 2020 Chapter 3, pp. 35-49. DOI: 10.5772/intechopen.95099. Available from: https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-models-applications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-for-sustainable-growth
    2. I.Katernyak, “Innovation Spring in Tech Startup: momentum to take off = “Інноваційна весна” в технологічних стартапах: моментум для злету” Підручник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2021. – 172 с.
    3. M. Tsymbalista, M. Maksymenko and I. Katernyak. Approaching Quantum Utility by Leveraging Quantum Software Stack. 2023 IEEE 13th International Conference on Electronics and Information Technologies (ELIT), Lviv, Ukraine, 2023, pp. 210-215, doi: 10.1109/ELIT61488.2023.10310743.
    4. M. Tsymbalista, M. Maksymenko and I. Katernyak. Open directions in quantum software stack: from NISQ to Quantun utility. Electronics and Information Technologies, May 2023. Issue 21, pp. 90–107. Retrieved from: DOI: http://dx.doi.org/10.30970/eli.21.9.
    5. J. Bessand and J. Tidd. Innovation and Entrepreneurship. 2007. – 462 p.
    6. I. Katernyak, Entrepreneurship barometer and e-Learning in Tech Startups context. Electronics and information technologies. 2021, Issue 15. pp. 24–35. https://doi.org/10.30970/eli.15.3
    7. James Utterback et al. Design Inspired Innovation. 2007. – 259 p.
    8. Tom Kelley et al. The Art of Innovation. 2001 – 307 p.
    9. Steven Johnson. Where Good Ideas Come From : the Natural History of Innovation. 2010.
    10. C. R. Carlson, W. W. Wilmot, “Innovation: The Five Disciplines for Creating What Customers Want”, New York: Crown Business, 2006. 356 p.
    11. C.R. Carlson Innovation for Impact. Value creation as an active learning process by Curtis R. Carlson. Harvard Business Press, 2020 https://hbr.org/2020/11/innovation-for-impact
    12. E.Ries. The Lean Startup: How Constant Innovation Creates Radically Successful Businesses/ Ries Eric.-Portfolio Penguin, 2011.- 336 p.
    13. S.Blank. Why the Lean Start-Up Changes Everything / Steve Blank. – Harvard business review. – May 2013.
    14. J.W. Mullins. The New Business Road Test: What entrepreneurs and executives should do before writing a businessplan. 2010. – 315 p.
    15. A.Osterwalder. Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers by Alexander Osterwalder.- Unknown Binding – 2009.-288 p.
    1. A.Osterwalder A. Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want.-  Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith, Trish Papadakos.- Wiley.- 2014.- 320 p.
    2. A.Klement. When Coffee and Kale Compete: Become great at making products people will buy. Alan Klement.- Paperback– 2018- 227 p.
    3. S.Wunker , J.Wattman , D.Farber. Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation by Stephen Wunker, Jessica Wattman, David Farber, AMACOM, 2016, 203 p.
    4. S.Blank The Four Steps to the Epiphany Hardcover/ Steve Blank .- K&S Ranch – 2013.- 370 p
    5. M.Cagan. INSPIRED: How to Create Tech Products Customers Love (Silicon Valley Product Group) by Marty Cagan. 2017, 602 KB
    6. I. Katernyak, S. Nikolaev. User experience research using a web-application UX-questionnaire, Electronics and Information Technologies, May 2023. Issue 21, pp. 57–63. Retrieved from: DOI: http://dx.doi.org/10.30970/eli.21.6

    22. Dave McClure.  AARRR-  Pirate Metrics fir startups growth . Business / By Gennaro Cuofano. 2023 https://fourweekmba.com/pirate-metrics/

Силабус:

Завантажити силабус