Вища математика (ІПЗ та ВПК)
Тип: Нормативний
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 4 | Іспит |
2 | 4 | Іспит |
3 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 32 | ФеП-11, ФеП-12, ФеП-13, ФеП-14 | |
2 | 32 | ФеП-11, ФеП-12, ФеП-13, ФеП-14 | |
3 | 32 | ФеП-21, ФеП-22, ФеП-23, ФеП-24 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 32 | ФеП-11 | |
ФеП-12 | |||
ФеП-13 | |||
ФеП-14 | |||
2 | 32 | ФеП-11 | |
ФеП-12 | |||
ФеП-13 | |||
ФеП-14 | |||
3 | 32 | ФеП-21 |
Опис навчальної дисципліни
Дисципліна покликана надати студентам знання з вищої математики та практичні навички, необхідні для розв’язування теоретичних і практичних задач математичного моделювання та аналізу даних.
Метою вивчення дисципліни “Вища математика” є забезпечення належної базової математичної підготовки студентів, формування особистості, розвиток інтелекту студентів та їх здатності до логічного і алгоритмічного мислення.
У результаті вивчення даного курсу студент буде:
знати:
основні поняття алгебри, аналітичної геометрії, диференціального та інтегрального числення функцій однієї та багатьх змінних, диференціальних рівнянь, теорії числових та функціональних рядів.
вміти:
розв’язувати теоретичні та практичні задачі.
Після вивчення даного курсу «Вища математика» здобувачі набудуть таких Загальних та Фахових компетентностей та Програмних результатів навчання:
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК4. Здатність спілкуватися іноземною мовою як усно, так і письмово.
ЗК5. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК7. Здатність працювати в команді.
ФК20. Здатність застосовувати фундаментальні і міждисциплінарні знання для успішного розв’язання завдань інженерії програмного забезпечення.
ФК26. Здатність до алгоритмічного та логічного мислення.
ПРН1. Аналізувати, цілеспрямовано шукати і вибирати необхідні для вирішення професійних завдань інформаційно-довідкові ресурси і знання з урахуванням сучасних досягнень науки і техніки.
ПРН5. Знати і застосовувати відповідні математичні поняття, методи доменного, системного і об’єктно-орієнтованого аналізу та математичного моделювання для розробки програмного забезпечення.
Рекомендована література
- Б.М. Тріщ. Основи вищої математики. Навч. посібник. – Львів. Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 2006. 388 с.
- Б.М. Тріщ. Основи вищої математики. Теореми, приклади і задачі. Навчальний посібник. – Львів. Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 2008. 403 с.
- Вища математика: Підручник: У 2 кн. Кн. 1. Основні розділи. За ред. Г.Л. Кулініча. – К. Либідь, 2003. 400 с.
- Вища математика: Підручник: У 2 кн. Кн. 2. Спеціальні розділи. За ред. Г.Л. Кулініча. – К. Либідь, 2003. 368 с.
- Вища математика: основні означення, приклади і задачі: Навч. посібник: У 2 кн. За ред. Г.Л. Кулініча. . – К. Либідь, 1994.
- Соколенко О.І. Вища математика. Підручник. – Київ. Видавничий центр „Академія”. 2003р.
- В.Р. Зеліско, Г.В. Зеліско. Основи лінійної алгебри і аналітичної геометрії. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011. – 326 с.
- В.Р. Зеліско, Г.В. Зеліско. Лінійна алгебра і аналітична геометрія. Практикум. – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2014. – 374 с.
- Бабенко В.В., Зіневич А.Г., Кічура С.М., Тріщ Б.М., Цаповська Ж.Я. Збірник задач з вищої математики. – Львів. Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 2005. 255 с.
- Шкіль М.І., Колесник Т.В. Вища математика: Підручник: У 3 кн. – К., 1994.