Катерняк Ігор Богданович

Посада: доцент кафедри радіофізики та комп’ютерних технологій

Науковий ступінь: кандидат фізико-математичних наук

Телефон (робочий): (032) 239-45-65

Електронна пошта: ihor.katernyak@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com

Профіль ORCID: orcid.org

Профіль у Scopus: www.scopus.com

Профіль у Web of Science (Publons): publons.com

Профіль у Academia.edu: lnulviv.academia.edu

Профіль у LinkedIn: www.linkedin.com

Профіль у ResearchGate: www.researchgate.net

Наукові інтереси

Управління знаннями (електронне навчання та спільноти практик), когнітивна присутність і ефекти поглинання в віртуальних навчальних середовищах, засоби креативу і дизайн мислення, ціннісні інновації, підприємництво і тех стартапи.

Навчальні дисципліни

Публікації

  1. Katernyak I., Niema O. “Case study: eLearning in Community of Practice for Management by Project” в SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference; Vol 1, May 27th, 2022, pp.782-795, Rezekne, Latvia DOI: https://doi.org/10.17770/sie206879
  2. Dryzghalovych V., Katernyak I. Problems of modern business models in video games and their possible solutions. Ivan Franko National University in Lviv, «Electronics and Information Technologies». 2022. Issue 17, pp. 16–25 DOI: https://doi.org/10.30970/eli.12
  3. Катерняк І. Маматова Т. Лобода В. Кірєєва О. Проєктна мозаїка просторового розвитку територіальної громади: практика організації мережевого (P2P) навчання в спільноті практик. Збірник матеріалів науково-практичної конференції за міжнародною участю «Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад», НТУ «Дніпровська політехніка», 2022, Дніпро, Україна ст. 25-29 DOI: https://doi.org/10.33287/3320221
  4. Entrepreneurship barometer and e-Learning in Tech Startups context. Electronics and information technologies. 2021, Issue 15. pp. 24–35
  5. Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth. Sustainable Organizations – Models, Applications, and New Perspectives, Jose C. Snchez-Garca and Brizeida Hernndez-Snchez, IntechOpen, 2021, https://doi.org/10.5772/intechopen.95099. https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-models-applications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-for-sustainable-growth
  6. Developing Entrepreneurial Mindset in University Undergraduates. E-Methodology, 2019, 5(5), 114–131. https://doi.org/10.15503/emet.v5i5.525
  7. eLearning within the community of practice for sustainable development. Higher Education, Skills and Work-based Learning (Indexed in SCOPUS), Vol. 8 No. 3, 2018, 312-322. https://doi.org/10.1108/HESWBL-03-2018-0030
  8. Towards Creating Innovation Hub in IT- Strategy for Entrepreneurship Education at Ivan Franko National University of Lviv.- 10th International Conference “Electronic and IT”, In Proceeding of ELIT 2018, Lviv, Ukraine, pp.34-37-131. http://elct.lnu.edu.ua/elit_conf/pdf/10/10_A11.pdf
  9. Geomatics educational platform in science, technology, engineering and mathematics interdisciplinary.- 9th Ukrainian –Polish Conference “Electronic and IT”, In Proceeding of ELIT 2017, Lviv, Ukraine, pp.130-131.
  10. Cognitive presence and effect of immersion in virtual learning environment. – Universal Journal of Education Research : Horizon Research Publishing Corporation. – Vol. 4, No. 11. – 2016, pp. 2568 – 2573. https://www.hrpub.org/journals/article_info.php?aid=5254 DOI: 10.13189/ujer.2016.041109
  11. Knowledge management and the effect of immersion in virtual learning environments. In Proceedings of Global Learn, Apr 28, 2016 in Limerick, Ireland. Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 234-239. https://www.learntechlib.org/p/172729/
  12. eLearning: from social presence to co-creation in virtual education community. – Interactive Technology and Smart Education, (Indexed in SCOPUS) Journal Volume 6 Issue 4, 2009, 215-222. https://doi.org/10.1108/17415650911009182
  13. eLearning in Restoring the Balance of Academic Knowledge and Life Competencies of the Individual) / Science and Education (indexed in Web of Science), № 7-8, 2005.. 224 с.
  14. еLeaning and Value Innovations in Virtual Education Community // 11th International Conference on Humans and Computers HC 2008, Nagaoka University of Technology (NUT), Japan.

Біографія

Катерняк Ігор Богданович, к-фіз-мат.наук, доцент кафедри радіофізики та
комп’ютерних технологій Львівського національного університету ім.
Івана Франка. Викладач курсу «Підприємництво та інновації в ІТ сфері» для
студентів факультету електроніки і комп’ютерних технологій,  “Науково-інноваційний проєкт” для аспірантів другого року навчання та «Стартап: підготовка до злету (дисципліна на вибір для студентів університету).

Ініціатор курсу  «Старап: підготовка до злету» і форуму «Інноваційна весна України», який проходить у Львові в березні – травні і спрямований на заохочення студентів і молодих дослідників з усієї України до тестування їх ідей як інновацій, розробки інноваційних проєктів і  започаткування тех стартапів.

Катерняк І.Б. є головою правління ГО « Українська система дистанційного навчання» www.udl.org.ua, яка заснована ним в 2000 році для просування  електронного навчання і управління знаннями в вищій освіті і  корпоративних тренінгах.

Катерняк І.Б.- ІТ підприємець.

З 1998 року є членом Європейської групи Глобальної університетської
системи (GUS).

Проекти

Експерт швейцарсько-українського проєкту DESPRO, адміністратор Спільноти практик – сталий розвиток (https://udl.despro.org.ua/)

Нагороди

Отримав подяку від Львівського національного університету ім. Ів. Франка за організацію «Інноваціної весни України» в 2022 році і проведення лекційних занять.

Нагороджений грамотою від ректора Львівського національного університету ім. Ів. Франка як автор підручника «Innovation Spring in Tech Startup: momentum to take off = “Інноваційна весна” в технологічних стартапах: моментум для злету», який отримав друге місце на конкурсі «Найкращий підручник і навчальний посібник Університету 2020-2021 навчального року».

Фіналіст конкурсу на премію Львівським національним університетом імені Івана Франка “За інноваційне використання цифрових інструментів/ресурсів у навчальному процесі”, організованого в 2020 році за підтримки німецько-українського проєкту «Learnopolis».

Методичні матеріали

  1. Управління знаннями: електронне навчання управління проєктами в спільноті практик: сталий розвиток: практичний посібник/За заг. ред. І.Катерняка, Т.Маматової. – Київ: Швейцарсько-український проєкт «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO, 2021. – 193 с
  2. Innovation Spring in Tech Startup: momentum to take off = “Інноваційна весна” в технологічних стартапах: моментум для злету : підручник / Ігор Катерняк. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 172 с.
  3. Посібник з підготовки та організації електронного навчання: посібник/ Ігор Катерняк. – Київ. 2017.– 52 с.
  4. Спільнота практик: інновації в місцевому самоврядуванні (оснований на
    прикладі організації електронного навчання): посібник/ у співавторстві. -Київ, 2012, -160 с
  5. Формування регіонально-інноваційної політики: навч.-метод. посіб І Катерняк, А Ліпенцев, Н Мазій – Львів, ЛРІДУ НАДУ, 2012
  6. Ситуаційний аналіз, чи анатомія кейс- методу: посібник/ у співавторстві.- Київ: Центр
    інновацій та розвитку, 2002.- 286 с.

Розклад