Стартап в ІТ: підготовка до злету
Тип: На вибір студента
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 16 | доцент Катерняк І. Б. |
Опис навчальної дисципліни
Студентам буде запропоновано відкрити з їх практики та оцінити те, що працює, а також те, що не вдається зробити; зібрати команду, щоб разом визначити, як все могло би бути; знайти креативне рішення для задоволення потреби і визначити вигоди для певних цільових груп; розробити прототип для валідації продукту; скласти бізнес- модель для майбутнього стартапу і представити її інвесторам.
Призначення курсу – заохочення до позитивного мислення, генерування ідей, інноваційної діяльності, підприємництва і оволодіння всіма учасниками курсу компетентностями та інструментами, щоб запуск нової компанії був успішний.
Навчальні цілі: оволодіти різними техніками креативу для генерування ідей; використати методику NABC для формулювання інноваційної цінності, яка може задовольнити потреби конкретної цільової аудиторії; розробити прототип продукту і валідувати його властивості; скласти бізнес модель для технологічного стартапу; визначити фінансові механізми масштабування бізнесу.
З боку студентів вимагається повне зануренні в навчальний процес, сфокусованість на досягненні навчальних цілей, відповідальність за виконання навчальних завдань, відкритість до інших думок, готовність до експериментів і відданість роботі в команді над розробкою концепції технологічного стартап проєкту. Кожна команда матиме можливість поділитися власним досвідом підготовки проєктів, оцінити проєкти інших команд і представити свій проєкт на конференції “Startup Jam”, куди Вони зможуть запросити потенційних інвесторів чи партнерів.
Рекомендована література
- Katernyak, “Innovation Spring in Tech Startup: momentum to take off = “Інноваційна весна” в технологічних стартапах: моментум для злету” Підручник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2021. – 172 с.
- Katernyak, Entrepreneurship barometer and e-Learning in Tech Startups context. Electronics and information technologies. 2021, Issue 15. pp. 24–35
- Katernyak, V. Loboda, “Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth- Sustainable Organizations – Models, Applications, and New Perspectives, Jose C. Sánchez-García and Brizeida Hernández-Sánchez, IntechOpen, DOI: 10.5772/intechopen.95099. Available from: https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-models-applications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-for-sustainable-growth
- Marmer, B. L. Herrmann, et al. “Startup Genome Report. A new framework for understanding why startups succeed”, Startup Genome, 67 p., 2011.
- R. Carlson, W. W. Wilmot, “Innovation: The Five Disciplines for Creating What Customers Want”, New York: Crown Business, 2006.
- Ries, Eric (October 2011). “Creating the Lean Startup”. Inc. 33 (8): 56–63.
- Ries E. The Lean Startup: How Today’s Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses / Ries Eric. — Crown Publishing, 2011. — P.103
- Blank S. Why the Lean Start-Up Changes Everything / Steve Blank. – Harvard business review. – May 2013.
- Dryzghalovych, I. Katernyak. Problems of modern business models in video games and their possible solutions. Ivan Franko National University in Lviv, «Electronics and Information Technologies». 2022. Issue 17, pp. 16–25 DOI: https://doi.org/10.30970/eli.12
- The New Business Road Test: What entrepreneurs and executives should do before writing a businessplan , John W. Mullins. 2010. – 315 p.
- Innovation and Entrepreneurship. John Bessand and Joe Tidd. 2007. – 462 p.
- Design-Inspired Innovation. James Utterback et al. 2007. – 259 p.
- The Art of Innovation.Tom Kelley et al. 2001 – 307 p. Where Good Ideas Come From : the Natural History of Innovation. Steven Johnson. 2010.