Стартап в ІТ: підготовка до злету

Тип: На вибір студента

Кафедра: радіофізики та комп'ютерних технологій

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
716доцент Катерняк І. Б.

Опис навчальної дисципліни

Студентам буде запропоновано відкрити з їх практики та оцінити те, що працює, а також те, що не вдається зробити; зібрати команду, щоб разом визначити, як все могло би бути; знайти креативне рішення для задоволення потреби і визначити вигоди для певних цільових груп; розробити прототип для валідації продукту; скласти бізнес- модель для майбутнього стартапу і представити її інвесторам.

Призначення курсу – заохочення до позитивного мислення, генерування ідей, інноваційної діяльності, підприємництва і оволодіння всіма учасниками курсу компетентностями та інструментами, щоб запуск нової компанії був успішний.

Навчальні цілі: оволодіти різними техніками креативу для генерування ідей; використати методику NABC для формулювання інноваційної цінності, яка може  задовольнити потреби конкретної цільової аудиторії; розробити прототип продукту і валідувати його властивості; скласти бізнес модель для технологічного стартапу; визначити фінансові механізми масштабування бізнесу.

З боку студентів вимагається повне зануренні в навчальний процес, сфокусованість на досягненні навчальних цілей, відповідальність за  виконання навчальних завдань, відкритість до інших думок, готовність до експериментів і відданість роботі в команді над розробкою концепції технологічного стартап проєкту. Кожна команда матиме можливість поділитися власним досвідом підготовки проєктів, оцінити проєкти інших команд і представити свій проєкт на конференції “Startup Jam”, куди Вони зможуть запросити  потенційних інвесторів чи партнерів.

Рекомендована література

  1. Katernyak, “Innovation Spring in Tech Startup: momentum to take off = “Інноваційна весна” в технологічних стартапах: моментум для злету” Підручник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2021. – 172 с.
  2. Katernyak, Entrepreneurship barometer and e-Learning in Tech Startups context. Electronics and information technologies. 2021, Issue 15. pp. 24–35
  3. Katernyak, V. Loboda, “Entrepreneurial Momentum for Sustainable Growth- Sustainable Organizations – Models, Applications, and New Perspectives, Jose C. Sánchez-García and Brizeida Hernández-Sánchez, IntechOpen, DOI: 10.5772/intechopen.95099. Available from: https://www.intechopen.com/books/sustainable-organizations-models-applications-and-new-perspectives/entrepreneurial-momentum-for-sustainable-growth
  4. Marmer, B. L. Herrmann, et al. “Startup Genome Report. A new framework for understanding why startups succeed”, Startup Genome, 67 p., 2011.
  5. R. Carlson, W. W. Wilmot, “Innovation: The Five Disciplines for Creating What Customers Want”, New York: Crown Business, 2006.
  6. Ries, Eric (October 2011). “Creating the Lean Startup”. Inc. 33 (8): 56–63.
  7. Ries E. The Lean Startup: How Today’s Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses / Ries Eric. — Crown Publishing, 2011. — P.103
  8. Blank S. Why the Lean Start-Up Changes Everything / Steve Blank. – Harvard business review. – May 2013.
  9. Dryzghalovych, I. Katernyak. Problems of modern business models in video games and their possible solutions. Ivan Franko National University in Lviv, «Electronics and Information Technologies». 2022. Issue 17, pp. 16–25 DOI: https://doi.org/10.30970/eli.12
  10. The New Business Road Test: What entrepreneurs and executives should do before writing a businessplan , John W. Mullins. 2010. – 315 p.
  11. Innovation and Entrepreneurship. John Bessand and Joe Tidd. 2007. – 462 p.
  12. Design-Inspired Innovation. James Utterback et al. 2007. – 259 p.
  13. The Art of Innovation.Tom Kelley et al. 2001 – 307 p. Where Good Ideas Come From : the Natural History of Innovation. Steven Johnson. 2010.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус: "Стартап: підготовка до злету"

Завантажити силабус