Іноземна мова

Тип: Нормативний

Кафедра:

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
14.5Залік
24.5Іспит
33.0Немає
43.0Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
164ФеП-11
ФеП-12
ФеП-13
ФеП-14
264ФеП-11
ФеП-12
ФеП-13
ФеП-14
364ФеП-21
ФеП-22
ФеП-23
ФеП-24
464ФеП-21
ФеП-22
ФеП-23
ФеП-24

Опис навчальної дисципліни

Усне мовлення:

  • Студент розуміє комунікативний намір мовця і наслідки його висловлювання та адекватно реагує на його мовну поведінку, відповідає на запитання, просто і зв’язно висловлюється на знайомі теми, теми особистих інтересів, теми, що стосуються актуальних питань в певній сфері, дотримуючись правил етикету лінгвокультури носіїв мови, норм їх мовленнєвої поведінки;
  • може описати досвід, події, сподівання, мрії та амбіції, навести стислі пояснення і докази щодо поглядів і планів;
  • може вирішити більшість питань під час перебування або подорожі у країні, мова якої вивчається;
  • може грамотно і когерентно презентувати усні повідомлення різнопланової тематики про життя і культуру англомовних країн.

Письмо:

  • студент виконує письмові вправи та завдання, рівень складності яких визначається як нижчий середнього, що відображають лексичний матеріал до знайомих тем, тем особистих інтересів, тем, що окреслюють проблемні ситуації реального спілкування і граматичний матеріал: частини мови, утворення множини іменників, вживання артикля, ступені порівняння прикметників та прислівників, особливості вживання особових займенників, вживання часових форм дієслова активного та пасивного стану, модальні дієслова, узгодження часів, умовний спосіб дієслова, безособові дієслівні форми;
  • зв’язно пише приватні листи та електронні повідомлення, описує свої потреби і проблеми, сподівання, амбіції, дає поради, при цьому правильно вживаючи мовні і граматичні структури;
  • володіє уміннями написання таких типів ділової документації, як: особисте резюме, супроводжуючий лист, лист-запит, лист-скарга, мемо;
  • пише дискурсивні та аргументативні есе про своє оточення, сім’ю, навчання, потенційну кар’єру, вживаючи вивчені мовні і граматичні структури, логічно і зв’язно викладаючи думки, дотримуючись формату письмового висловлювання;
  • зв’язно, стилістично і граматично коректно пише, анотує і реферує прочитаний текст.

Читання:

  • читає і розуміє автентичні тексти рівня складності, що визначається як нижчий середнього, з підручників та посібників, спеціалізованих та популярних періодичних видань, Інтернет-джерел;
  • читає і розуміє інструкції з виконання навчальних завдань рівня складності, що визначається як нижчий середнього, у сфері спеціалізації;
  • розуміє комунікативний намір автора не складних письмових текстів різних жанрів;
  • розпізнає та розуміє стилістичні маркери нескладних письмових дискурсів різних жанрів;
  • розуміє основний зміст автентичних документів академічної та ділової документації.

Аудіювання:

  • розуміє близько 70 % змісту усного висловлювання носія мови по телефону чи у процесі безпосереднього особистого спілкування, навчального аудіо чи відеозапису рівня складності сприйняття, що визначається як нижчий середнього за кількістю інформації, вживанням мовних і граматичних структур, вимовою і темпом, на теми, передбачені навчальною програмою;
  • виокремлює ключові деталі інформації, що сприймається з навчальних аудіо чи відеозаписів і успішно виконує завдання на розуміння прослуханого;
  • розпізнає потрібну інформацію та основні ідеї висловлювань в ході обговорень, презентацій, доповідей на теми, пов’язані з повсякденним життям, соціальними проблемами, навчанням, що визначені навчальною програмою;
  • розуміє близько 70% інформації з прослуханих текстів, повідомлень та інструкцій;
  • розпізнає стилістичні маркери в усному мовленні.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Heyderman E., May P. Cambridge Complete PET (Student’s Book & Work Book). – Cambridge: Cambridge University Press, 2010. – 239 p.
  2. Evans V. Round Up 5. English Grammar Practice. – Pearson Education Limited, 2007.

Додаткова література:

  • Шандра Н. А. IT Literacy in Writing (Ефективна писемна комунікація у сфері ІТ). Навч. посіб. / Н. А. Шандра, А. М. Котловський. – Тернопіль : Вектор, 2017. – 102 с.
  • Esteras S. R. Infotech. English for Computer Users. – Cambridge: Cambridge University Press, 2007. – 168 p.
  • Glendinning E. H., McEvan J. Oxford English for Information Technology. – Oxford: Oxford University Press, 2002. – 224 p.
  • Esteras S. R., Fabre E. M. Professional English in Use for Computers and the Internet. – Cambridge: Cambridge University Press, 2012. – 118 p.
  • Evans V., Dooley J., Wright S. Information Technology. – Express Publishing, 2014. – 40 p.
  • Ісаєва Г. Т., Сологуб Л. В., Цурковський О. Я. English for Students of Electronics / Г. Т. Ісаєва, Л. В. Сологуб, О. Я. Цурковський: Навч. посіб. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2005. – 129 с.
  • Ісаєва Г. Т., Комар Р. І., Веселівська С. М., Сологуб Л. В., Шумська О. А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів неспеціальних факультетів університету. – 3-тє вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2007. – 272 с.
  • Ісаєва Г. Т. Improve your English. Посібник з англійської мови для самостійної роботи. – Львів: ПАІС, 2010.
  • Ісаєва Г. Т., Микитенко Н. О. Enjoy your Home Reading. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів гуманітарного та природничого профілів. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2008.
  • Микитенко Н. О., Івасів Н. С., Милик О. В., Веселівська С. М. Ukraine and International Organizations (Україна і міжнародні організації): Навчальний посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2009 (з грифом МОН України)
  • Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B1. Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan, 2007.

Інтернет ресурси

Силабус: з навчальної дисципліни “Іноземна мова (англійська, рівень В1)” для ОПП "Інженерія програмного забезпечення"

Завантажити силабус

Силабус: з навчальної дисципліни “Іноземна мова (англійська, рівень В2)” для ОПП "Інженерія програмного забезпечення"

Завантажити силабус

Силабус: з навчальної дисципліни “Іноземна мова (англійська, рівень В2)” для ОПП "Високопродуктивний комп'ютинг"

Завантажити силабус